SHUTTLE - nowy BIOS do plyt

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Fri 23 Feb 1996 - 14:37:54 MET

Poniewaz przyszlo do mnie sporo listow z prosba o przyslanie Biosu do
Shuttle obiecuje wyslac wszystkim ten Bios hurtowo w poniedzialek (bede mial
dostep do sieci z uczelni). Przeslanie przez modem nie wchodzi w gre
m.in. z powodu ciaglego zrywania polaczenia (linia chyba zamarzla)
nawet na 2400. Tak wiec do niedzieli czekam na listy "zamowieniowe" i
wysylam. Na razie spisalem sobie wszystkich "chcacych" z listy pecet i
z prywatnie wyslanych do mnie e-maili. Aha, bardzo prosze o PRYWATNE
MAILE.

PS. Co do pytan o HOT433 - to w pakiecie jest txt po PL. Sam pakiet pochodzi
zreszta od dystrybutora plyt SHUTTLE w PL. Mozna zadzwonic i
dowiedziec sie dokladnie.

PS.2. Poniewaz moge zapomniec napisac o tym pozniej to informuje, ze
po zainst. nowego BIOSU moga pojawic sie problemy z HIGHSCAN - lepiej
po prostu nie uzywac.

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl