Re: Pc/Mac - transfer plikow.

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 21 Feb 1996 - 22:55:47 MET

KOCIO%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl (Daniel Koc) wrote:

>Chcialbym znalezc jakies rozwiazanie do przenoszenia plikow miedzy PC-tem
>a Makowka: jedna dostepna mi wprawdzie czytala dyskietke DOS-owa, ale
>wygladalo na to, ze nie chce zapisywac. Z roznych wzgledow bardziej
>interesuje mnie programik na PC-ta jesli taki istnieje, jak nie, to na
>Maca.
>
>I jedno pytanko extra: przerzucalem plik Worda i w zadnym standardzie
>nie zgadzaly sie polskie litery, choc oba byly czcionka CE! Pal diabli
>ASCII, ale dlaczego kaszani mi RTF i MacWord (!)? Z gory uprzedzam, ze
> [...]

nie jestes osamotniony w kleciu na MS (nie uzyje $ bo to falszywe $'ry)

chocby wersja win3.1x CE i win3.1x PL . mimo podinstalowania fontow z PL
do CE, nie dziala jak powinno. to samo z word'ami. powiedzmy jak mam
win3.11PL na dwu komputerach. z tym ze na jednym mam word US a na drugim
word PL. i co ? i to ze pliki po przeniesieniu gubia czcionke mimo ze w
systemie jest ta sama.

ma ktos program do transferu plikow WinPC/WinPC ? :))))