Re: PILNE: 4*286/10=486/100

Autor: Maciej Lempkowski (mac_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Tue 20 Feb 1996 - 13:04:18 MET

CZE
        Mam dwa pomysly jak rozwiazac ten problem z portami.

1. Napisales ze OS2 na niezle rozwaizana komunikacje miedzy procesowa.
Ciekaw jestem czy na cos takiego jak shared memory i semafory, jak jest w
Unix-ie. Jezeli tak, to problem wydaje sie prosty do rozwiazania.

2. Bardziej zwiazany z moja dzialka (elaktronika). Dajesz sterownik firmy
Dallas mutacja 80C51 taka z dwoma com-ami (a podejrzewam ze z jednym by
wstarczylo), podpinasz je do komputera i prosisz kolege co zna sie na
sterownikach aby napisal Ci programik, co bedzie robil to co chcesz
widziec na tych com-ach. Np. wyslanie jakiegos kodu przez jeden com do
sterownika , a odebranie danych przez drugi. Aczkolwiek problemy z
odbieraniem danych (synchronizacja,waznosc danych ) bylyby podobne jak to
co napisales w ostatnim liscie. Trzeba by wykombinowac jakis protokol
transmisji (to co pisales w jednym z poprzednich listow o rezydencie i
wysylaniu dwu bajtow kod+dane wydaje mozliwe do zastosowania).

Osobiscie sklanialbym sie do pomyslu 1. choc to nie moja dzialka :)

                                        pozdrowienia MAC