Re: Problem z winsockiem

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Tue 20 Feb 1996 - 02:58:42 MET

Alex:
> Mam problem o ktorym juz pisalem, po zmianie plyty glownej i karty
> graficznej winsock przestal chodzic. Efekt jest taki ze po wlaczeniu TCPMAN
[ciach...]
> ale jego instatacja tez nic nie dala. Troche pomaga zmniejszenie
> ilosci kolorow na ekranie z 256 na 16. Dodam jeszcze ze terminal windowsowy
> dziala bez zastrzezen. Programy w DOSie tez chodza ok. Juz mi sie skonczyly
> pomysly co tam mozna jeszce pozmieniac. Licze na wasza fachowa pomoc ;)

Tu Andrzej podpowiedzial:
> Slyszalem, ze problemy z transmisja moga byc spowodowane
> przez karty graficzne z procesorem S3, jesli taka posiadasz
> zainstaluj sterownik z Windows do VGA.

Od pewnego czasu mam ten sam problem. Ale moze od poczatku:
1. Mam zainstalowany DOS7+ WIN95, a pod nim WIN311
2. Kazdy program instaluje pod WIN95 i pod WIN311 jednoczesnie - tzn.
startuja z tego samego katalogu (do 95 sie
przyzwyczajam, a do WIN311 jestem przywiazany)
   TrumpetWinsock pod WIN95 daje mi dokladnie takie same efekty jak
napisales, ale za to pod 3.11 dziala bez zarzutu. Nie wiem co jest tego
przyczyna - nie zmienialem plyty, kart. Co prawda czesto "badam"
roznego typu wynalazki, ale nie wiem czy to drivery od jakiejs karty
moglyby to spowodowac (moze od AWE PnP, bo ten zlom strasznie zatrul
mi system - nie chodzi dobrze na mojej plycie P55-IT).
Wychodzi wiec na to, ze to wina WIN95. Co ciekawsze comms overrun
wyskakuje tylko przy logowaniu - przy transmisji PPP nie pojawia sie
bardzo, bardzo rzadko.
Mam karte graf. S3 (Diamond Stealth 64Video), ale wczesniej ten
problem nie wystepowal u mnie (czyli sterownik chyba nie jest winien
- ale jeszcze to sprawdze).
PS. Oczywiscie, wszystko inne dziala bez zarzutu.

> Life is brutal and full of zasadzek.
ZASADZKAS !!!

Pozdrowienia

Radoslaw Poplawski