Re: Karty SB AWE32 - kazdy wie swoje

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Mon 19 Feb 1996 - 16:55:03 MET

Slawek Duchnowski wrote:

:> Dziekuje. A podobno juz "wszystko jest".
Widzisz, nie jestes jeszcze tak calkiem dobrze zorientowany. Ja tez tak
myslalem. Ale podobno jest wszystko.
: Chcesz zobaczyc ceny? jest sklep pod <www.necxdirect.necx> tam sa i :
ceny i mozliwosci zakupu.
Dzieki. Jesli bede chcial sobie cos sprowadzic na indywidualne zamowienie
to przynajmiej juz bede zorientowany co do cen i marzy sprzedawcy.
Podobno mozna u nas juz wszystko sprowadzic, jest to tylko kwestia czasu
i pieniedzy (moich oczywiscie).
> PS Co do doradcow to wedlug ciebie powinienem twierdzic ze najlepsza
> karta to SB AWE a samochod to maly fiat, takich doradcow trzeba ??Absolutnie. Powinienes doradzic co jest lepsze ale rowniez co jest lepsze
z dostepnych na naszym rynku.
Jesli chodzi o malego fiata to nie wiem kto Ci natlukl do glowy, ze to
jest samochod. Nadaje sie to ewentualnie jako siatka na male zakupy albo
na dojazdy do pracy - nic wiecej. Ale jak nie musisz to lepiej tym nie
jezdz i nie wiecej jak 70km/h.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz