Re: Te cholerne WIN'95... czyli radosc laika!

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Sat 17 Feb 1996 - 20:58:17 MET

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>1) rozejrzalbym sie za 40$
>2) rozejrzalbym sie za modemem 14k4 H V42, za 60$
>3) zastanowilbym sie, czy modem jest mi potrzebny
>4) 2400 i lody, zawsze to taniej wyrzucic
>5) ten za 35, jak spadnie do 25, i jeszcze pod warunkiem, ze mnie zaspokaja,
> i ze w ciagu roku nie zmienie stylu pracy...

>P.S. Nie zastanowiles sie dlaczego kosztuje $35? Nikt nie chcial kupic..

Ja kupilem ten za $35 i jestem zadowolony :-). Zakupy komputerowe sa
generalnie frustrujace - wszystko tanieje, tanieje, tanieje... Kiedy i
co bys nie kupil, zawsze nastepnego dnia (no, moze tygodnia)
znajdziesz to samo taniej, albo lepsze za ta sama cene. Dziala (modem)
calkiem znosnie, uzyskalem dzieki niemu dostep do ppp i wlasciwie nie
odczuwam az takiej potrzeby przesiadki na cos lepszego. A jezeli - to
na pewno juz na 28.8 ;-).

        Jurek