Jak ustawic NETSCAPE'a 2.0?

Autor: Slawek ALan (alan_at_gate.math2.us.edu.pl)
Data: Fri 16 Feb 1996 - 17:47:57 MET

Nie weim jak ustawic Netscape w. 2.0 do obslugi News i Mail.
Ciagle widze komunikat ze nie moze otworzyc pliku FCC(?).
Wydaje mi sie ze chodzi tu o niewlasciwe podanie sciezki do mojego katalogu
maila na serverze z moia skrzynka listowa.Nie wiem co zrobic bo probowalem
juz wszystkie kombinacje?

Co wpisac w polach: 'Mail Directory:' i 'News Directory:' po wybraniu:
         Options -> Mail and News Preferences-> Servers

 'SMTP' i 'POP' wpisalem chyba dobrze.

ALan
alan_at_gate.math2.us.edu.pl