Re: Problem z plyta pentium

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Wed 14 Feb 1996 - 23:34:31 MET

> Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:
> : W mojej turbo-switch zadzialal tylko raz. Nawet nie wiem dlaczego. A
> : poniewaz i tak nie byl mi potrzebny to zmostkowalem zworki (tak
> : zreszta bylo fabrycznie zrobione). Przewody od turbo-switcha
> : podlaczylem do G-POWER - dziala.
> ^^^^^^^^^^^ a co to ?

Takie cosik na plycie, co zwarte usypia komputerek (moze byc
podpisane suspend, standby lub podobnie). Jesli plyta ma power
management to powinna takie wyprowadzenie na plycie istniec (jesli w
miare nowa)

> Pozdrawiam
> Alex
>
> Life is brutal and full of zasadzek.

A nie: Life is brutal and full zasadzkas ??? :-))

Pozdrowienia

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl