Re: Karty SB AWE32

Autor: Tomasz Filek (tfilek_at_tl.krakow.pl)
Data: Tue 13 Feb 1996 - 17:17:33 MET

On 13 Feb 1996, DARIUSZ PILAREK wrote:

> SB AWE32 (pelna): uklad DSP, 512kB RAM, mozliwosc rozszerzenia do 28MB
> SB AWE32 Value Edition: bez ukladu DSP, 512kB RAM, bez mozliwosci
> rozszerzenia
> SB32: bez ukladu DSP, bez RAM, mozliwosc dodania RAMu do 28MB
>
> szczegoly: http://www.creaf.com

Ktora kupic:
Wszystko zalezy od tego do czego ma byc ona uzywana.
Jezeli do udzwiekowienia i uatrakcyjnienia gier to trzeba kupic najtansza
tzn. chyba AWE32 Value Edition.
Jezeli chesz korzystac z mozliwosci procesora ASP, np. sprzetowej
kompresji dzwieku lub przetwarzania w czasie rzeczywistym, z kart AWE
konieczny bedzie wybor pelnej wersji AWE32.
Jesli zamiarem jest zabawa w muzyke MIDI to trzeba miec mozliwosc
rozszerzenia pamieci RAM, bo probki choc sa dobrej jakosci, za jakis czas
sie znudza (w przypadku aranzacji i kompozycji).

Tomasz Filek
e-mail: tfilek_at_tl.krakow.pl