Re: Bledy przy zapisie i kasowaniu na FDD.

Autor: Andrzej Koszarek (kloss_at_plpuam11.amu.edu.pl)
Data: Mon 12 Feb 1996 - 18:43:31 MET

On 12 Feb 1996 06:51:49 GMT,
Rafal Rauchflaisz <rafalr_at_mat.uni.torun.pl> wrote:

> Witam wszystkich.
> Myslalem, ze z takim czyms na liste nie bede wchodzil, a jednak nie
>moge dac sobie rady.
> Przesiadlem sie z poczciwego 386 DX 40 na 486 DX 4/120 i pojawily
>sie problemy z oba floppami. Przy zapisie i kasowaniu danych na nich
>pojawiaja sie rozne bledy na dyskietkach (np. "pokaszaniony" FAT pogubione
>clustery i inne). W 386 sprawa byla latwa, bo ustawialo sie w BIOSie na ile
>trzeba podzielic czestotliwosc procesora aby otrzymac jakas czestotliwosc
>traktowania szyny ISA w ktorej siedzial multi I/O. Oczywiscie najszybsza
> [...]
   Cha. Cha. Cha. Sorry za ten smiech ale ja swego czasu pisalem na tej
liscie o klopotach z ta plyta HOT-433 a wszystko wynika z niezgodnosci tej
plyty z cachem L1 Write Beck ktory jest w procesorku (AMD486SVB) chociaz to
byla setka to efekt byl wlasnie taki i pomaglo (troche) przelaczenie
na Write True, ale chodzil wolniej tak na marginesie to ja pozbylem sie tej
plyty po 3 tygodniach walki.

  P.S. Moj znajomy ma te plyte z AMD486 z 120 i podobno dziala bez
zastrzezen !!!!!
                             Andrzej Koszarek