Re: LINUX serverem ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Feb 1996 - 19:13:47 MET

I2ROWINSKI_at_lab.mimuw.edu.pl (GRZEGORZ ROWINSKI) wrote:
>Panowie i panie specowie i specowe!
>
>Jestem kolejnym chetnym do zapoznamia sie z Linuxem i jego
>administracja.
>
>Na razie mam prosbe o skomentowanie nastepujacego pomyslu:
>
>siec lokalna 10Base2, kolo 10 stanowisk,
>na stacjach roboczych DOS/Windows3.1,
>na serwerze LINUX ! (NFS , czy jak to sie tam nazywa)
>
>czy to zadziala i jak?
>czy na stacjach roboczych musza byc dyski twarde?
>
>z gory dziekuje
> ,
>Grzes Rowinski

juz mnie szymon uprzedzil. po instalacji wywal NFS, i zainstaluj SAMBA .

aha, jeszcze cos. jak bedziesz mial jakies IDE , to kiszka. nawet jesli
bedziesz mial duzy transfer, to system bedzie sie zatykal przy kilku
(trzech) kopiujacych uzytkownikach. pomysl o SCSI. chyba ze juz pomyslales :)

aha, zeby jeszcze lepiej odciazyc procesor (zwiekszyc wydajnosc) polecam
rezygnacje z kart ISA na rzecz EISA lub PCI .

pozdrawiam,