Re: Win95 i stacker4.0 !!!

Autor: Wieslaw Dobrowolski (dobrowolski_at_iozi23n.ioz.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 14:13:53 MET

In article <4f9vns$3ja_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>,
   s827_at_ernie.icslab.agh.edu.pl (Jurasz Piotr) wrote:
>Mialem jadna z moich partycji skompresowana Stackerem 4.0. Po zainstalowaniu
>Win95 wszystko chodzilo OK, ale jest jeden problem - niemozliwe jest
>zapuszczenie np. defragmentacji dysku narzedziami Stackera. Otwieranie
>mozliwosci bezposredniego dosteou do dysku (LOCK drive:) nic nie daje.
>Czy ktos mial juz moze podobny problem ?
>Z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc.
>
> Piotrek.

Jest od dawna upgrade do Stackera (chyba 4.1). Ma wsparcie dla dlugich nazw
plikow (bez tego wlasnie nie mozna uzywac narzedzi z 4.0 z win95) ale niestety
nie jest 32-bitowy i nie wiadomo kiedy bedzie (przynajmniej ja nie wiem).
Podobno jest duzo wolniejszy (przez to?) od DriveSpace 3.0 ale ten z kolei
jest niebezpieczny - nie wchodzi w sklad win95 ale jest czescia innego
pakietu, wiec gdzy win95 sie "sypnie" i bedzie trzeba reinstalowac, to pliki
DriveSpace 2.0 z win95 zamaza te z 3.0 = zwykle po dysku...

W.