UWAGA na lemerow z opolskiej Gazety Wyborczej.

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Tue 06 Feb 1996 - 17:16:36 MET

Ostatnio grasuja na liscie osobnicy z opolskiego oddzialu gazety wyborczej.

Grasuja, krytykuja ale na krytyke swojej osoby nie racza odpowiedziec. Ponadto podaja falszywe
adresy - moze sie wstydza (a powinni). Dzieki innym osobom z redakcji udalu mi sie ustalic, ze
taki czlowiek istnieje ale ma inny adres.

Na dowod zalaczam taka krytyke wraz z moja odpowiedzia. List musialem wysylac wielokrotni
gdyz kolejne adresy byly nieznane. Ten ponizszy doszedl. Repliki nie bylo.
Wyszlo to wszystko z konta Pawla Jasika z GW - o. Opole.

Szanowny kolego.

Nie goraczkuj sie. Usmiechnij sie - jutro bedzie lepiej. Albo zaloz
rozowe okulary.
Motto: Szczypta humoru jeszcze nikomu nie zaszkodzila.

Teraz wyjasnienia:

: A co do odpowiedzi, to nie przypuszczalem, ze ktos bedzie tracil czas
: zbednie komentowal te smieci jakie wyszly z tego tekstu.
Patrz powyzej.

: Chcialbym takze oswiecic kolege "ideala"
Tu mnie obrazasz - ale niech Ci.

: ze wygenerowac cos takiego mozna instalujac sobie polskie litery.....
Wiem i patrz wyzej.

: liste dyskusyjna prof. Miodka
No to dawaj namiary bo bardzo go lubie (w dodatku urodzilismy sie w tym
samym miescie - moze wiesz w jakim?).

: I niech kolega nie uzywa slowa "lamer" w stosunku do osoby mu
: nieznanej

Patrz na poczatek.

: nie przypuszczam, by kolega
: przedstawial wiekszy autorytet komputerowy niz zule (no ! jak szybko
: kolega odszyfrowal to slowo) przy budce z piwem.
Tu mnie bardzo obraziles, ale niech Ci ......
Zule to sa w Opoulu (celowa pisownia) a tu sa wule.
Ale jestem poblazliwy dla goroli.

Ijeszcze jeden cytat w ktorym mnie obrazasz.
Ale niech Ci .......
: A jesli kolega uwaza sie za Wszystkowiedzaca i Bezbledna to radze tu
chyba mialo byc "osobe" -----^^^

: popatrzec na swoj list, bo stara wiara chyba nie rozumie tak
: "dosklnale" slowek gdy ktos zjada litery.
Doskonale rozumie i nie zjada. To tylko zwykla palcowka i ktos kto duzo
pisze na komputerze to wie, ze cos takiego sie zdarza. A "stara wiara"
nie zwraca nawet na to uwagi. To jest godne mlodzika.

: Pozdrowienia! Jacek.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz

  3.Jesli ..... a wlasciwie to dosc inwektyw. Mysle, ze odpiszesz i to w
stylu jaki wynika z twojej oceny mojej osoby.
   4.Jesli chodzi o pomoc fachowa to na list-powtorke przeciez odpisalem
i mysle, ze fachowo.
   5.co dzialo sie z Waszym serverem (unknow host). Juz robilem sledztwo
wiec sie nie zdziw ewentualnymi plotkami.
Juz wiem. Podales falszywy adres Pawel.Jasik_at_.......
Wstdzisz sie lub boisz??
Ech lame.
 Pozdrowienia.
 Janusz