Te cholerne WIN'95...

Autor: Tomasz Szymborski (szymbor_at_silesia.ternet.pl)
Data: Tue 06 Feb 1996 - 00:58:17 MET

Czesc,
mam prosbe jako do komputerowych 'guru'. Otoz co jakis czas podczas
pracy w win'95 przy probie uruchomienia aplikacji pojawia sie
komunikat, ze 'plik nie moze zostac uruchomionz (itp) bo ma
nieprawidlowy format!!! Po restarcie przez jakis czas wszystko dziala,
i znow...
Moze znacie przyczyne i jak uniknac tego typu reakcji komputera (mam
P75), Nie radzcie mi tylko usuniecia 'okienek'.
Pozdrawiam
Tomek
Tomasz Szymborski
szymbor_at_silesia.ternet.pl