Re: IDE bus master kontra modem

Autor: A. Cianciara 39-83 (alexc_at_slc1.geol.agh.edu.pl)
Data: Sun 04 Feb 1996 - 13:19:42 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: na poczatek sprawdz, jak dziala z roznymi kombinacjami on/off dla
: internal i external cache. prawdopodobnie wszystko ci ruszy bez
: problemu jak wylaczysz jeden z cache, ale chetnie bym uslyszal jakie
: masz doswiadczenia.
Zaczelo dzialac po wylaczeniu internal cache. No ale bez przesady moje stare
386 bylo wtedy szybsze od tego Pentium. Poza tym wszystko chodzilo ok.
do momentu zainstalowania drivera co to mial uruchomic IDE Bus master.
Cos mi sie widzi ze ten programik jest walniety. Przestawialem szybkosc
transmisji pomiedzy modemem a komp. od 1200 do 57600 i efekt zawsze jest
ten sam. Wywala sie dokladnie w tym samym miejscu. Podejzewam ze to
programiszcze namieszalo cos z przerwaniami. Wyglada to jakby zapelnial
sie bufor FIFO i nie generowal stosownego przerwania. Dopiero po przepelnieniu
zglasza Comm Overrun.

: >PS. Rady w stylu pozbedziesz sie klopotu jak pozbedziesz sie komputera
: >to mnie nie interesuja.

: zaraz ktos ci powie pozbadz sie pentiuma, kup se amige :))))))
Fajny komputer ale do gier. Niestety wyboru nie mam albo PC+DOS ewentualnie
Win albo zmieniam miejsce pracy(no moze studiow a w zasadzie parastudiow).
Zreszta powaznie sie nad tym zastanawiam i jak obronie dyplom to ...

Pozdrawiam
Alex

--
e-mail: alexc_at_geol.agh.edu.pl              University of Mining & Metallurgy
tel: (48 12) 17-38-93, fax: 33-10-71       Institute of Geophysics