Re: SB Awe32 a takze GUS ACE

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 01 Feb 1996 - 16:09:16 MET

Oczywiscie sama karta, mikrofon na podstawce,kilka ksiazeczek,paczka z
dyskietkami,kabel midi,kabel line in (lub out jak kto woli czyli z jednej
strony "czincze" a z drugiej "jacek" stereo).

> A ja mam to samo pytanie do GUS ACE. W opisie firmowym (www.gravis....)
> pisza o compact-disku z oprogramowaniem. Ja spotkalem ja raz i to be
> compact-disku.

Jesli ktos kupil ACE bez CD to znaczy ze ktos go za... tzn. ukradl.
Wszystkie nowe Gravisy sprzedawane sa z CD.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl