Re: FoxPro<->Access

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_kubus.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 19 Sep 1995 - 14:25:08 MET DST

> Czy ktos moze mnie poinformowac o mozliwosciach programowania systemu MS Access?

Moge sprobowac, tylko zadaj jakies konkretniejsze pytania :)

> Czy jest mozliwosc stworzenia aplikacji pracujacej ze swoim menu itp?

Jezeli chodzi o user interface mozesz stworzyc wlasne menu oraz opracowac
wlasny tool-bar.

> Jaki jest stopien zintegrowania Access'a z Excel'em? Czy tylko przez ODBC?
W dokumetacji M$ proponuje komunikacje via DDE. Mnie akurat byla potrzebna
wspolpraca z AmiPro. Jeszcze dziala ;)

Co do pozostalych dwoich pytam to nie jestem w stanie na nie odpowiedziec.
Jesli masz jeszcze jakies pytania, to mail na adres ponizej.

Pozdrawiam

--
-- Artur Czechowski
-- finger & e-mail: arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl