Re: Witam po 4rech latach przerwy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_fuw.edu.pl>
Data: Sat 15 Jan 2011 - 18:20:11 MET

znik wrote:
> Hej.
> oj dawno mnie tu nie było :) moja przygoda skończyła się na os/2 warp 4.
> wiem że potem był jakiś następca. co się teraz dzieje z tym całkiem
> fajnym, ale porzuconym dzieckiem IBM ?

Jest eComStation 2.0, niebawem jest planowane wydanie eComStation 2.0.1.
Czyli licencja na OS/2 kupiona od IBMa, eksploatowana przez Serenity
Systems i Mensys. Przy czym zabawa jest dla nich trudna, gdyz... nie
maja kodu zrodlowego, bo na to licencji kupic sie nie da.

Jak wyglada sytuacja? No system jest, nie ukrywajmy, coraz bardziej
niszowy. Powstaje na niego coraz mniej dedykowanych programow, za to
wiecej portow z linuxa (zwlaszcza po sportowaniu QT). Czym sie rozni
eComstation 2.0 od Warp 4? M. in. wieksza baza obslugiwanego sprzetu,
(niedoskonala) obsluga ACPI i wielu rdzeni, bootowalnym JFS itp.

To tak w bardzo duzym skrocie. System ciagle kona i skonac nie chce :)

Lech Wiktor Piotrowski