Re: Otwieranie plikow w PMView

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 17 Apr 2008 - 00:24:26 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Czy ktos wie, jak w PMView obezwladnic wczytywanie plikow po otwarciu
>dialogu "Open"? Mieli dyskiem jak szalony, jest malo responsywny i
>zajmuje coraz wiecej pamieci. Dla mnie tragedia... A nigdzie nie moge
>znalezc opcji, zeby to obezwladnic..

Nic z tego nie rozumiem. Używam PMView 2000 i jest to moja ulubiona
przeglądarka , oraz narzędzie podstawowej korekcji plików graficznych.
Działa bez uwag, plik 16 Mpix daje się obrobić bez żadnego problemu -
obrót, kadrowanie, korekcja kontrastu i kolorów ... - cały zestaw
filtrów także działa bez problemu - już prawie 8 lat! Program mam
sprzężony z FC - wystarczy kliknąć na nazwie pliku. Jeżeli pliki są na
HD, możliwa jest edycja miniaturek i "myszowanie" po obrazkach (na CD
nie zapisze miniaturek). Opisz proszę co nie gra, jakie pliki robią
kaszankę, albo wręcz prześlij mi taki - zobaczę czy u mnie pójdzie.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >