Re: Nowe jadro

Autor: qrak <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 12:56:10 MET

Dnia 13-03-2008 o 09:03:55 Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):

> Tak , tak, tylko najnowsze jest najlepsze :D
> Idź sobie na pl.comp.os.advocacy

Eeeeee... na Viśta nie jezdze ;] A dobry flame czasem nie jest zly, jesli
jest konstruktywny i nie obraza nikogo ;)
Stare jest czasem lepsze niz najnowsze, ale... jak padnie Ci stary sprzet,
na ktorym chodzilo to stare, to... nie wiem, czy bedzie Ci sie oplacalo
modernizowac tenze sprzet, bo koszta beda niewspolmierne do tego, co
otrzymasz :)

Ale OK OK OK... juz mnie nie ma ;)