Re: Nowe jadro

Autor: qrak <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 14:05:37 MET

Dnia 12-03-2008 o 08:41:33 Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):

> Bo?

> A co mnie interesuje w co IBM inwestuje? Ja uzywam nie tego, co nowe,
> tylko to, co dobre. OS/2 spełnia moje wymagania i sobie spokojnie stoi
> :D

No to zobaczymy ile lat jeszcze pociagniesz na tym zabytku :) Fakt-do
klepania notatek bedzie sie nadawac nawet i za 50 lat, ale wowczas juz
bedzie sprzet o wiele bardziej chocby energooszczedny, gdzie zupelnie nie
bedzie oplacalne pisac notatek w tym zabytku na zabytkowym sprzecie. Jak
juz zreszta poprzednio napisalem-ja sam mam sentyment do tego OS, ale
skoro tworca ma go gdzies, to pora poszukac rozwiazan, gdzie jest wsparcie
chocby jakis korporacji. I nie jestem bynajmniej z obozu
linuksiarzy.Uzywam Windows XP, ale tez *BSD, ktore przy wsparciu
programistow, mialo by szanse zaistniec bardziej na desktopach. A tak to
pakujecie energie w to eCoS tam, ktore nie ma nawet promila promila
udzialu w rynku. Pamietam jeszcze w miare dobre czasy dla os/2 - ok 1996r.
Pojechalem na gielde komputerowa do Katowic, by chociaz pirata gdzies
kupic (nagrana plyta CDR kosztoala wtedy ok 90zl) i wyobraz sobie, ze nikt
nie mial "takiej gry" ;] Cudem udalo mi sie po kilku mies. pozniej kupic
legala. O zdobyciu _legalnego_ upgrade do 4ki to juz nawet nie pisze, bo
to byla paranoja... po czym zakonczyla sie moja fascynacja na tejze
wlasnie wersji-niegdys cud techniki, a dzisiaj ciekawy zabytek i idealny
przyklad, jak majac super produkt mozna "dac ciala".

> Dobrze, że o tym nie wiedziałem :D

A nadaje sie? Chyba jako serwer wydrukow, a i to w malych firmach i tylko
tam, gdzie drukarki sa juz troche wiekowe, bo nie sadze, by z kazda nowa
drukarka wspolpracowal bez problemu.