Re: Instalacja OS2 na "beznapedowcu"...

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 06:00:21 MET

Adam Plaszczyca wrote:

>W BIOS-ie zazwyczaj. Masz mozliwość ustawienia trybu działania, nazywa
>się to różnie, często legacy IDE.

O! i już jestem ciut mądrzejszy ;-)

Jeden z profesorów na Szczecińskim uniwerku mawia, że profesor to nie
ten, który wie gdzie są jego doktorzy, tylko ten, który wie kogo się
zapytać... :-\
Dla chcących zostać profesorani jest tylko jeden jedyny problem....
- w tym, że on to wie zawsze... ;-)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >