Re: Injoy Firewall 4.0

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 22:46:16 MET

Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):

> Wyszedł :D
>
> Z tego co widze, to ma filtrowanie po MAC adresach, choć jeszcze
> niedoskonałe, ale akurat na moje potrzeby jest cacy.
> I najlepsze - klucz do wersji 3.0 działa w wersji 4.0. :D

A mi ciagle nie udaje sie z VPNem. Wlasnie sprobowalem na windozie na kliencie
CISCO i tam dziala od reki, bez zadnego port forewardingu na routerze (jestem
na routerowym NATcie).

Mam sobie identyfikacje grupowa. Po prostu wpisuje w kliencie cisco hosta,
zaznaczam ze group authentication, podaje name i password dla grupy i wylaczam
transparent tunelling.

On sie laczy, pyta mnie o moje wlasne haslo i starcza.

W injoyu probowalem skonfigurowac wedlug instrukcji, chociaz np. problem jest
juz taki, ze hasla wpisane w kliencie gui sa jakos kodowane przed zapisaniem
do pliku, a z instukcji rozumiem, ze mozna je bezposrednio w pliku wpisywac.

Tak czy siak, niezaleznie od ustawiania rozmaitych opcji konfiguracyjnych (a
np. nie znalazlem odpowiednika transparent tunellingu), dostaje informacje, ze
rozmiar pakietu otrzymanego od serwera jest inny niz zadeklarowany w naglowku.
I tyle z prob laczenia.

Czy ktos moze mi cos doradzic?

LWP