Re: K³opoty z Tomcatem 5.0.28

Autor: Jan Waliszewski <jan.NOwaliszewskiSPAM_at_t-system.com.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 23:14:59 MET DST

Leszek Kubrak wrote:

> Garbage collector NIE CHRONI przed tego typu sytuacjami.
> Je¿eli aplikacja nie bêdzie zwalnia³a pamiêci to GC nic nie pomo¿e.
> Nie zwolnienie pamiêci polega na trzymaniu w programie przynajmniej
> jednej referencji do tej¿e. Czyli wystarczy prosty b³±d w kodzie
> programu i pamiêci w koñcu braknie. Tak wiêc twój wniosek jest b³êdny.
>
> Na pocz±tek spróbuj pobawiæ siê parametrami JVM :
>
> -Xms<size> set initial Java heap size
> -Xmx<size> set maximum Java heap size
> -Xss<size> set java thread stack size

Na razie przenios³em aplikacjê na Linux OpenSuse 10.0 i dzia³a
stabilnie. Problemem do przej¶cia jest odmienne traktowanie stron
kodowych w MySQL 4.1 (pod OS/2 pracowa³em z 3.23), ale to ju¿ inny problem.
Przeniesienie tej aplikacji sta³o siê wymogiem chwili, ale serwer oesowy
trzeba bêdzie przeinstalowaæ (po kilku latach poprawnej pracy zacz±³ siê
sypaæ, jeszcze nie jestem pewien czy tylko softwarowo, czy tak¿e
sprzêtowo). WSeB pozostanie serwerem wewnêtrznym sieci LAN w naszej
firmie, ale jako maszyna internetowa Linux jest mniej k³opotliwy.

Pozdrawiam - Jan Waliszewski