Re: No i po upgrade.

Autor: Ponure Zacietrzewienie <trasz_niusy_at_buziaczek.pl>
Data: Mon 30 Apr 2007 - 13:17:36 MET DST

Byly_OS2-Fan <bb.mull@gmx.net> wrote:

> Zalezalo od sprzetu.

Nie, nie zalezalo. Chociazby dlatego, ze Xgl uniemozliwia stosowanie
akceleracji 3d.

> Zauwaz, ze do "pelnej" Visty musisz miec sprzet najnowszej generacji, a od
> linuxa "wymaga" sie, by chodzil na "przedpotopowym" gracie...

A skad. W przypadku Xgl nie chodzilo o wystarczajacy sprzet, tylko
o uniemozliwienie uzywania systemu wykraczajacego poza nakrecenie filmu
dla youtube.

--
If you cut off my head, what would I say?  Me and my head, or me and my body?