Re: No i po upgrade.

Autor: RafalZ <rav-z_at_gazeta.pl>
Data: Sun 01 Apr 2007 - 02:07:35 MET DST

Ninik wrote:

> Nie wiem czy jest do kupienia tak o,

Jest do kupienia tak o.

> nie wiem czy w umowie jest zapis że
> to tylko na kupionego mac-a, jest tak?

Jest tak.

> Można go chyba kupić osobno,

Tak, mozna.

> więc chyba mogę instalować na PC jeśli
> chcÄ™?

Nie, gdyz jest to niezgodne z licencja.

> Od kiedy to intele to dlaczego nie ma być tego jako wyboru?

Bo nie zyczy sobie tego firma ktora go produkuje.

> Na makach - u mnie niestety nie.

Uzywasz pirackiego systemu to nie miej zalu ze ci nie dziala. W dodatku
dezinformujesz czytajacych twe slowa i dzialasz na szkode firmy. Kup
Maka to zobaczysz ze dziala.

> Sugeruję, że nie obsługuje mojej kamerki i tak samo mojej karty wifi.

A ja sugeruje nie kradzenie oprogramowania, lub przynajmniej nie
chwalenie sie tym na ogolnodostepnej grupie.

> J.W.

J.W.

> Nie wiem jak OSX się ma dokładnie, ale podejrzewam, że na moim sprzęcie
> nielepiej od darmowych jego odpowiedników.

Napisalem wyraznie wyzej ze ten sprzet nie jest przeznaczony na MacOSX a
wyciaganie wnioskow na podstawie Twoich slow to dezinformacja.

> Mac-a nie mam, nie wiem czy
> się ten system da posadzić na zwykłym pececie (chyba się dawało, ale
> piszesz, że aplowi na tym nie zależy, więc pewnie mało to użyteczne i
> szkoda).

Ale wniosek. Poplulem monitor. :-)

> Macówki mi z wielu powodów nie odpowiadają, może byłoby fajnie zamiast
> linuksa OSX, ale skoro piszesz, że im nie zależy, a wręcz nie chcą tego
> to znaczy, że nie ma szans by cokolwiek działało lepiej itd.

Sorry ale otrzezwiej albo zrozum co pisze.

> Swoją drogą spodziewałem się, że apple będzie chciało sprzedać system na
> pc też skoro teraz nie różnią się od siebie te kompy.

Apple niz zyje ze sprzedazy oprogramowania systemowego wiec im nie
zalezy by na kazdej "blasze" to dzialalo.

> Jeśli tak nie
> robią to poszli na łatwiznę po prostu produkująć kilka modeli i kilka
> sterowników.

Bardzo mnie to cieszy.

> Linuks miejscami ssie okropnie, ale przynajmniej stara siÄ™
> być uniwersalny za wszelką cenę.

I gowno z tego ma.

> Nie posiada jednak tego co apple -
> centralnego planowania i dobrej ścieżki rozwoju.

Dokladnie. Nie mowiac o braku jakiejkolwiek wizji.

pozdr.

--
== GG:  2974798 = iChat: rafal.z@mac.com==