Re: No i po upgrade.

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 22:47:11 MET DST

Byly_OS2-Fan wrote:
> Nie sadze, by komukolwiek udalo sie jeszcze raz zrobic cos komercyjnego,
> dobrego i "uczciwego".

OSX ma się dobrze, ostatnio daje się zainstalować na intelach, z tego co
wiem nawet obsługuje mój nowy sprzęt i może tu jest ciekawa alternatywa?
Życzę im wszystkiego naj i wierzę, że teraz jest szansa na coś więcej
popularności, ale powinni też zainwestować trochę w inne języki.

> M$ tak zmienil swiat informatyki, ze jedyna "sila", ktore jest jeszcze w
> stanie sie im przeciwstawic to swiat linuxa.
> I cale szczescie, bo niewiadomo czy juz teraz kazdy uzytkownik kompa nie
> placilby miesiecznego "haraczu" na rzecz Gatesa i jego kompanii.

Właśnie ta siła się rozpływa niepotrzebnie zamiast skupić w walce o
jedno dobro. Linuks jest fajny, ale miejscami to wstyd dosłownie. Haracz
trudno nie płacić teraz. Składając laptopa sobie nie mogłem nie wybrać
windowsa - to jest właśnie podatek, co ciekawe mi wciskają go i tak na
uczelni to po co mam tu jeszcze płacić? Jak dopadnę telefon to będę
optował za zwrotem za to pieniążków, bo i tak nie użyję a tym bardziej w
wersji basic. W ogóle koleżanka mnie rozbawiła, ma mi przywieźć tego
laptopa, dzwoniła dziś i mówiła że mam tam kabelki, zasilacz, jakieś
papiery no i chyba nawet "nowego xp-eka" ;) Hihi :)

> I to za rzeczy, za ktore sami (w ramach reklamacji) powinni placic wysokie
> odszkodowania uzytkownikom za stracony czas, nerwy, dane itd. !

Tak dobrze to nie ma, każda umowa zawiera zastrzeżenia, że to tamto i
jeszcze coś. I mam zamiar to wykorzystać i się z nią po prostu nie
zgodzić żądając zwrotu pieniążków za system. Pisze w niej jak byk na ten
temat.

> Miejmy nadzieje, ze nie uda sie M$ zniszczyc linuxa.
> Chociaz nie ma takiej strony, by nie atakowali - jak nie czestymi, zmianami
> standartow, to od strony prawnej.
> Jak nie to, to tamto - M$ wylczy ciagle....

No wiesz.. mają w tym interes. Mnie denerwuje to, że razem z nimi
również tak samo producenci sprzętu, żeby chociaż dokumentację
udostępnili do swojego sprzętu to sterowniki same by powstały na linuksy
i inne, ale nie - zrobiÄ… driver pod windÄ™ i majÄ… w nosie wszystko inne,
czasem łaskawie może puszczą jakąś binarkę pod do linuksa, ale raczej
słabo to wypada. Jak walka z wiatrakami.. Cóż..

--
                )\._.,--....,'``.      fL     Dominik Chmaj :: gg:919564
  .b--.        /;   _.. \   _\  (`._ ,.     http://www.dominik.chmaj.net