Re: No i po upgrade.

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 13:58:14 MET

Artur Alinowski wrote:
> Ale działa, u mnie na SUSE drivery do Nvidii działaja całkiem sprawnie
> choć różne głosy na ten temat w sieci krążą.

Chodzi lepiej i gorzej, nie wykorzystuje często w pełni potencjału danej
karty, nie można powiedzieć że to rozwiązanie idealne, ale źródeł pewnie
nie wypuszczÄ…, szkoda :/

> No tak, zawsze mogę się przełączyć na analog. A nie przepraszam, nie
> mogę. Na złączu analogowym jest przypięta druga maszyna. To może kupię
> sobie kvm. :>

Czyli jak dokładnie? Z DVI się da zrobić analogowy sygnał, jeśli o to
pytasz?

> Nie jest dla mnie wielkim pocieszeniem że ktoś inny ma gorzej. ;)
> Jakiś czas się zastanawiałem czy może nie przejść na ECS. Nowszy, lepszy
> i w ogóle. Nawet przetestowałem sobie 2 w wersji beta. Ale w związku z
> tym nieszczęsnym LCD i brakiem perspektyw na poprawę sytuacji wydawanie
> ładnych paru stów jakoś zaczyna tracić sens.

Tylko właśnie robiąc przesiadki to będzie dość bolesne z tyloma
ciekawymi przyzwyczajeniami. Cała nadzieja w netlabs, że uda im się
możliwie najwięcej systemu przenieść do nowego jakiegoś, którego będzie
można rozwijać w jakiś sposób i będzie miał cechy tego jakiego znamy.
Chodźby to nawet oparli na linuksie od środka to oby z wierzchu było jak
os/2 to będzie lepiej niż jakby nic nie było.

--
                )\._.,--....,'``.      fL     Dominik Chmaj :: gg:919564
  .b--.        /;   _.. \   _\  (`._ ,.     http://www.dominik.chmaj.net