Re: No i po upgrade.

Autor: Artur Alinowski <Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 12:36:14 MET

Adam Płaszczyca wrote:
> A teraz mi powiedz, do jakich to zaawansowanych graficznie celów
> potrzebujesz jakości DVI?

Adam nie wkurzaj mnie. Po co Ci? Bo tak. ;>
Kupiłem panel LCD i zamierzam wykorzystywać jego możliwości.
A tak z grubsza to złącze analogowe w Panelu mam zajęte przez inną
maszynę, więc komputer "codzienny" musi w związku z tym pracować po DVI,
kropka. A skoro system nie pozwala na to, to tym gorzej dla systemu.

> Niestety, OS/2 powoli, bo powoli, ale umiera. I to jest jasne od kilku
> lat.

Niewątpliwie. Dlatego też zaczynam powoli przesiadać się na windę i
linuksa. A OS/2 zostawię sobie na dysku z sentymentu, jedna muzealna
partycja 5 Gb nic mnie nie kosztuje, zajrzę tam czasami i sie powzruszam. ;)

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali@DRZEWO.wp.pl