Poratujcie...

Autor: Michal <janosz_at_spedycja24.pl>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 23:09:49 MET

Witam wszystkich Warp'owców!
Dzisiejszego wieczora zdecydowałem zainstalować sobie mojego starego Warp'a
3.0 (wersja angielska). Udało mi się odkopać oryginalne pudełeczko z
systemem (mój ojciec zakupił je w Stanach pare ładnych lat temu). Niestety
mam wersje na dyskietkach i w trakcie instalacji - jedna z dyskietek okazała
się uszkodzona (dokładnie druga). Czy ktoś z Was nie mógłby mnie poratować
tą dyskietką lub najlepiej udostępnić mi ISO płytki z tym systemem (nie wiem
co z innymi dyskietkami).

Pozdrawiam,
Michał Januszewski
janosz[małpa]ols.com.pl