Re: Ludzie Pomocy

Autor: Grzegorz Caban <cabangrz_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 14:28:05 MET

Dzieki za informacje pozdrawim
Ale jak go zainstalowac na plycie gluwnej MSI z chipsetem ULI M16...
niepamietam odelu dyski twarde ATA grafika GF 6600 GT PCI-E, 1GB RAMu, AMD
Semptron 3200+
podczas instalacj (po zakoniczeniu zabawy z dyskietkami) po ekranie z
tytulem "instalacia OS/2 Warp Witam" widze napis SYSINST2.exe niemoze wrucic
do dysku zrudlowego wiec przechodze do lini poleceni i wpisuje
A:\IBMINST\CDBOOT.EXE