Re: Ludzie Pomocy

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 08:52:26 MET

Adam Płaszczyca wrote:

>Łoj, a jezyk polski tez nie obsługuje? ;)
>
>Co do kolorów, to 16.7 miliona obsługuje bez problemu, to tylko
>kwestia karty i sterownika.
>eComm jest dostępny na http://www.ecomstation.com/

Obsługuje i to w dużych rozdzielczościach - pytanie jaka karta, jaki
starownik, jak został wybrany monitor (jaki i jak jest ustawiony w
programie konfiguracyjnym)...

Aktualnie mam HP L1706- chodzi bez zająknięcia na 1280/1024/60 (wymóg
monitora - karta może chodzić wyżej).
Kolorki bez gadania jakie chcę i to na karcie Matrox MGA-G200 -czyli
żadna rewelacja...- lecz co ciekawe - chodzi ładniej niż w Win XP
(ładniejsze czcionki).

W OS/2 trzeba się nieco pobawić, czyli wykorzystać możliwości systemu i
skonfigurować pod własne potrzeby. Tu żaden Bil nie rządzi - rządzi
użytkownik. I jeszcze drobiazg - E-com ma uniwersalny sterownik grafiki
więc nie trzeba się martwić o znalezienie sterownika tak jak to ma
miejsce w Warpie 3 lub 4- no chiba, że się cosik przeszczepi...:)

Powodzenia

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >

Przesylka sprawdzona - nie wykryto wirusow.

Przesylka sprawdzona - nie wykryto wirusow.