Re: ecomsttion 1.0 i am 64

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 01:51:26 MET

Adam Płaszczyca wrote:

>Ja już mam ;)

I na czym polega różnica - jest coś faktycznie bardzo istotnego w sensie
poprawy użyteczności w stosunku do starego Warpa 3.0 z wszelikimi
możliwymi fikspakami?

>Dziwne, u mnie działa.

No właśnie - u mnie jak dotąd także nie robił żadnych problemów - tak
jak pisałem - przy okazji robienia "przeszczepów" coś skopało
dotychczasowy i bardzo stabilny układ . Teraz PMPING-owi nie podoba się
kernel wymagany dla działania Odina
i jakoś nie mogę znależć źródła blędu - zgłasza komunikat internal
error z podaniem numeru wewnętrznego i daty Kernela:((
Jeszcze to trzymam, gdyż jak zwykle chcę dokopać się do przyczyny
niezgodności - niestety nie zawsze to wychodzi.
Sam system działa jak dawniej - nie zauważyłem żadnych innych zmian.
 Podmiana TCPIP na stary, wypróbowany zestaw nic nie daje. Podmiana
Os2.ini o Os2sys ini również nic nie daje. Gdzieś coś zostało zapisane
i czort jeden wie gdzie.
Objaw błędu jest niestabilny - pojawia się okno PMPING (biała ramka bez
napisów) wręcz natychmiast raz dostaję komunikat, a raz tylko czarny
ekran - zawsze jednak komp w kompletnym zwisie - wymagany restart z
opcją chkdsk.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >

Przesylka sprawdzona - nie wykryto wirusow.

Przesylka sprawdzona - nie wykryto wirusow.