Re: ecomsttion 1.0 i am 64

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 08:06:53 MET

Leszek Kubrak wrote:

>Na Athlonie 64 instalacja nie pójdzie. Jedyna możliwość to zrobienie
>instalacji na procesorze 32-bitowym i przełożenie dysku. Problem dotyczy
>tylko instalatora, sam system działa później poprawnie.

A ja jakoś nie mam przekonania do ECS.
Zniechęciła mnie płytka "DEMO" - tekiego bubla dawno nie widziałem.
Cóż oni chcieli pokazać ! - że działa Fierefox? - kurde nawet dżwięk
nie działa, rozdzielczość ekranu max 1024, czcionki jak kulfony!
Mam pierwsze demo Warpa 3.0 - jest o niebo lepsze!

A w dodatku przy próbach przeszczepienia elementów TCPIP zrobiło kuku i
PMPING, który pokazywał jak sprawuje się
 moja radiówka.

Teraz PMPING wywala system twierdząc, że wystąpił super duper internal
błąd niezgodności z kerlnelem :((
Oczywiście błędu jak na razie nie mogę znaleźć i najprawdopodobniej
trzeba będzie przekopiować system
z magazynowego CD - cosik przedobrzyłem:)

Ale to małe piwo - ostatnie pół roku musiałem się męczyć z Win XP - ależ
to krowa! - a jak pięknie się wywala
na plikach arkusza kalkulacyjnego i DB! - plikach, które pod Warpem
spokojnie chodzą!

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >

Przesylka sprawdzona - nie wykryto wirusow.

Przesylka sprawdzona - nie wykryto wirusow.