Re: Jak zainstalować os/2 przy winxp

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 14 Dec 2006 - 05:07:31 MET

Jacek Pietraszek wrote:

>Rozbestwiles sie Wacpan tymi tanimi pamieciami.
>Jak w roku 1995 instalowalem w lutym dyskietowego Warpa
>to pamiec kosztowala ok. 1,5 mln zl za megabajt.
>Z wielkim bolem finansowym moglem wowczas sobie pozwolic
>na 8 MB, a w polowie roku na 16 MB.

Ja również startowałem z taką pamięcią na 486 SX - jego zaletą było
wiele gniazd na SIMy :))
Później bardzo długo miałem AMD/133 - teraz zaledwie P450 - lecz pamięć
w dwóch kostkach po 128.

Oczywiście cały czas ten sam Warp 3.0 (dyskietkowy) - tylko mocno
dopalony ( założone prawie wszelkie możliwe upgrady) .

Proszę zwrócić uwagę, że pisałem o nie o poprawnym działaniu systemu,
lecz o spokojnej pracy...
Przy ramie 8MB owszem - można było pisać pisma, zrobić niewielki
arkusik kalkulacyjny, czy małą bazę danych, lecz gdy praca wymagała
ilustrowanego dokumentu z równaniami matematycznymi i wykresami, to już
sporą sztuką było umieć go podzielić na sensowne porcyjki...

Dziś, gdy muszę obrócić arkusz kalkulacyjny, w którym same dane mają
często powyżej 3 MB, nie chciałbym tydzień czaszkować jakim sposobem
tak cwano je podzielić, by nie spaprać roboty.. - stąd i pamięć kompa
musi być "nieco" większa.

A tak nawiasem - przez ostatnie pół roku cierpiałem z powodu
konieczności wykonywania części pracy na Win XP - dziś wreszcie mam to z
głowy - ufff ! - ależ to nieprzyjemna i nieustawna krowa - a jak ładnie
się wykrzacza na tym czym Warpik spokojnie obraca!:))

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >

Przeskanowano na obecno&#347;&#263; wirusów.

Poczta sprawdzana na obecnosc wirusów i spamu.