Re: Re: Jak zainstalować os/2 przy winxp

Autor: Mariusz <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 03:09:48 MET

Jacek Pietraszek wrote:

>Mam pewna sugestie. Moze sprobowac zainstalowac Warpa na
>maszynie wirtualnej typu VirtualPC lub VMWare. "Hardware"
>jest wtedy pod pelna kontrola, pojemnoscia dysku mozna
>jezdzic, a obciazenie maszyny fizycznej duze nie bedzie,
>bo przeciez Warp zwawo szedl nawet w 8 MB RAM.

Nie przesadzał bym z tymi 8 MB - owszem działał, lecz dla spokojnej
pracy wymagał min 32 na maszynie 486. Znaczną róąnicę robiło 64, lecz
128 to już było full - w moich doświadczeniach nie zapełnił takiego ramu
dopuki nie zainstalowałem Mozilli....:)

Problem z dużym dyskiem powinien rozwiązać sterownik Dani lub najnowszy
IBM1S506.ADD - u mie trawi on dysk 8GB - większy nie był potrzebny.

Boot menager zgodnie z podpowiedziami, które wcześniej były w podobnych
tematach - warto poszukać.
U mie botmenagerewm jestem ja - windę odpalam na osobnej maszynie, gdy
już pod OS2 robota jest już gotowa i trzeba przekonwertować pliki na
najnowsze wymysły mikrosyfu - ach jak to pięknie mnoży pojemność
plików!!! ...- zawierających te same dane!!!! - z 1 MB można spokojnie
osioęgnąć kilkanaście.... - jaki cymes dla producentów sprzętu!!!

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
	< OS/2: Logic, not magic >