Re: Re: Jak zainstalować os/2 przy winxp

Autor: Jan Gromadzki <jg_wp_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 09:19:02 MET

On Wed, 29 Nov 2006 21:45:33 +0000 (UTC)
"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
[...]
> [...]Po prostu zapuszczazz instalacje OS/2 na wolna
> partycje (o ile to nie jest ECS z bootowalny JFS). Pozniej instalujesz
> wybraneo bootmanagera i tyle...

Ho ho! nie tak prosto. Skoro mowa o Warpie, czyli v. 3 lub 4 OS/2,
czyli o systemach z lat 1994-6, a dysk ma wolną partycję 50 GB, i 3
odmiany windy poza tym (czyli jest dużo większy niż akceptowane w
połowie lat 90-tych), to problemy raczej _na pewno_ będą. Choć dawno już
nie używam OS/2, to wydaje mi się że intuicja thomsona jest słuszna,
chyba trzeba będzie zastosować jakiś inny BM niż ten z OS-a. No a poza
tym (zakładając, że nie ma bootowalnej płyty instalacyjnej) trzeba
będzie zmodyfikować dsykietki instalacyjne - tu bruzdzi fdisk i
sterownik do dysku. Na koniec pozostanie pewnie kwestia sterowników do
grafiki, dźwięku i pewnie karty sieciowej (jak płyta jest stosunkowo
nowa i ma takową wbudowaną).

Pozdrowienia

JG