ECS 2.0 beta2 testow ciag dalszy...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 15:43:39 MET DST

Chyba natykam sie na kazdy z mozliwych bugow... ;)

1) Po wywaleniu ACPI zazwyczaj (choc nie zawsze) przy starcie buntuje sie, ze
nie podoba mu sie zestaw stron kodowych 850,852... Co ma piernik do wiatraka?

No i ogolnie dosc dlugo nad tym mysli.

2) Nie ma nfsu. Nie wiem, czy sie nie doinstalowal (bo mi padlo w trakcie
instalacji), czy po prostu nie ma...

3) Postanowilem zainstalwoac najnowszeog SNAPa, poniewaz ten obsluguje juz
Radeona X200 (czy jakos tak), ktory jets w tym laptopie. W trakcie instalacji
twierdzil, ze jakiestam pliki na dysku sa nowsze, a ja przez ostroznosc ich
nie pozwolalem podmienic.

Moze to bylo przyczyna, ze... po reboocie mam shary ekran zamiast PMShella...

Postanowilem przywrocic uzywalnosc za pomoca alt-f1 i f3 (przywrocenie
domyslnych ustawien karty graficznej... juz to sie chyba nie nazywa tutaj
VGA). zbootowal sie, przywrocil, zrestartowal i po wypisaniu, ze laduje
pmshella wali jakiegos nieznanego mi trapa...

No i na razie na tyle z testowania, bo jeszcze nie wiem, jak go zmusisz do
uruchomienia pmshella bez trapowania...

LWP