Re: Program do backupu

Autor: Rafal Szymczak <rafal---NO.SPAM---szymczak_at_discoverfinancial.com>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 20:44:15 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> A nie można podzielić na więcej plików?

Mozna, ale to duzo kombinowania. Ja preferuje proste rozwiazania przy
ktorych nie trzeba spedzac duzo czasu. Zreszta moj problem jest juz
rozwiazany. Jak to mowia: proscie a otrzymacie ;).

Rafal

*   Rafal Szymczak                               *
*   Discover Financial Services, Inc.            *
*   rafalszymczak AT discoverfinancial DOT com   *
*   "Long live OS/2"                             *