OS/2 i Win2K

Autor: Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield.pulapka.org.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 11:07:13 MET DST

I znów problem ;)

Potrzebuję udostepnić zasoby OS/2 dla stacji windows2k.
Najpierw spróbowałem po czystym, żywym netbiosie. I w zasadzie działa.
W zasadzie, bo jeden user z tej stacji może się dostać, a drugi nie.
Po prostu - jeden znajduje stację z OS/2 i można podmontować co się
chce, a drugi nie widzi nawet całego serwera, nie mówiąc już o tym,
żeby coś podmontować.
Pomyślałem, że zobaczę jak będzie w wypadku NetBIOS over TCP/IP.
Wywaliłem w MPTS-ie NetBIOSA, dodałem NetBIOS over TCPIP i zaczęły się
schody.
Po starcie systemu requester nie chce za nic wystartować. Co dziwne,
po pewnym czasie mu przechodzi i startuje, ale wtedy nei startuje
usługa peer:

[<trzypion>-C:\]net start peer
The PEER service is starting..
The PEER service could not be started.
NET3051: IBMLAN.INI or the command line has an incorrect value for
/MAXCONNECTIONS.

For more information, type HELP NET3051.

W ibmlan.ini mam: maxconnections = 26

Pliczki (config.sys, protocol.ini i ibmlan.ini) są do wglądu tutaj
http://trzypion.oldfield.org.pl/os2/lancfg/

Jakieś pomysły?

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688