Re: Re: Smart UPS i OS/2

Autor: Rafal Szymczak <rafal---NO.SPAM---szymczak_at_discoverfinancial.com>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 22:13:50 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> W sumie dziwne, bo co z tego, że stare, skoro działać powinno. OS/2
> też nowy nie jest.

Tu nie chodzi o OS/2. To chodzi o to, ze sprzet stary (na pewno z
bledami) nie moze sie wlasciwie dogadac ze sprzetem nowym (nowszym).
Wielokrotnie bylem tego swiadkiem w mojej praktyce.

*   Rafal Szymczak                               *
*   Discover Financial Services, Inc.            *
*   rafalszymczak AT discoverfinancial DOT com   *
*   "Long live OS/2"                             *