Re: Re: Smart UPS i OS/2

Autor: Rafal Szymczak <rafal---NO.SPAM---szymczak_at_discoverfinancial.com>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 00:10:50 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> Intel 2104x/2114x 10/100 mbps Ethernet Controller
> Driver: DC21X4.OS2

Yikes! Toc to stare jak swiat. I w dodatku to nie Intel, ale Digital
(Equipment Corporation). Nie dziwne ze nie moze dogadac sie z nowym
switchem.
Mialem kiedys karte Adapteca na tym chipie i wyraznie na nim pisalo
Digital. Tez mialem z tym klopoty i pozbylem sie tego. Nowy Realtek na
pewno bedzie lepszy niz stary Digital.

*   Rafal Szymczak                               *
*   Discover Financial Services, Inc.            *
*   rafalszymczak AT discoverfinancial DOT com   *
*   "Long live OS/2"                             *