Re: Re: Smart UPS i OS/2

Autor: Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield.pulapka.org.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 14:45:19 MET DST

On Wed, 20 Sep 2006 16:15:48 +0200, Leszek Kubrak
<lesiok@infokub.com.pl> wrote:

>JFS - w zdecydowanej większości przypadków JFS jest o wiele szybszy
>zwłaszcza przy odczycie (HPFS - maks 2 MB cache, JFS - praktycznie
>nielimitowany, typowy dzisiaj 64 MB).

Postawiłem. Działa. W sumie nie powinienem się dziwić, to OS/2 ;)

Trochę czasu zajęło mi migrowanie aplikacji, jednak teraz sobie chwale
pomysł, żeby oddzielić dysk z systemem od dysku z danymi aplikacji.
Nawet audio chodzi bez zarzutu.

Jedyny problem jaki mam to niemożność wymuszenia na karcie sieciowej
(jakiś intel) 100Mbps. Łyka tylko 10 i autosense które też wykrywają
10. A switch 100/10. Pewnie skończy się na jakimś realteku za parę
złotych ;)

Poza tym wszystko gra i buczy i stoi sobie pod adresem
mike.oldfield.org.pl :D

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688