Re: Re: Smart UPS i OS/2

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 13:51:44 MET DST

Leszek Kubrak wrote:
> Jeżeli do tej pory nie używałeś LVM-a to trzeba starego wywalić i
> wstawić nowego. Jest to to samo, tylko dostosowane do potrzeb LVM-a.

Leszku jeszcze dla Ciebie mam coĹ›, zanim zapomnÄ™: http://tiny.pl/7kg4
Zdaje się, że taki dokłądnie jakiego potrzebujesz i nie w kosmicznej
cenie, a z dobrymi parametrami (czułość jak u mnie, podobnie jak
możliwość podpiącia antenki).

Co do reinstalacji - zrzucić dane gdzieś na dysk inny, zrobić przy
okazji backupy. Wszystko od nowa postawić na jfs-ie, również przy okazji
uaktualniając poszczególne programy. Na sam koniec zzipnąć sobie partycję :)

--
   _|  _       o     o |_   Dominik Chmaj :: gg#:919564 :: icq:101929211
  (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net :: skype:ninik_