Re: Re: Smart UPS i OS/2

Autor: Adam Płaszczyca <trzypion_at_arktyka-pulapka.com>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 16:10:29 MET DST

Leszek Kubrak <lesiok@infokub.com.pl> wrote:

> A co to znaczy "mam jaja z siecią" ?

Z niewiadomych przyczyn OS/2 uzupełnia na podstawie ruchu sieciowego
tabelę routingu, co przy kilkudziesięciu userach w sieci lokalnej (WiFi)
powoduje, że po 10 sekundach mam ponad setkę wpisów. Nie mam pojęcia
czemu, może router rozgłasza trasy, albo co?

I nie mam pojęcia jak to wyblokować (o ile się da) na Injoyu.
Poza tym za Chiny nie chce mi NAT działać. Choć może to provider się
jakoś dziwnie bawi TTL-em?

Konfiguracja OS/2 i FW taka sama, jaka miałem na iDSL i tam działało...

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688