Re: Prawie natywny klient jabbera ;)

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 20:30:33 MET DST

Jan Waliszewski <jan.NOwaliszewskiSPAM@t-system.com.pl> nakombinował(a)
coś takiego:
> A ja używam JavuJavu - prawda jest taka, że GG jest najpopularniejszym
> komunikatorem w Polsce a JavuJavu jest dostępne i pod OS/2 i pod Linuxa.
> W pracy używam naprzemiennie wszystkich trzech platform (OS/2, Linux,
> Windows) i JavuJavu jest najbardziej uniwersalny.

Raz zainstalowałem i nie mogłem za żadne skarby świata zmusić go, żeby
ściągnął listę z serwera :/
Takie GG potrzebne by mi było jedynie jeśli przychodzi ktoś do mnie i chce
sobie sprawdzić coś, konta na ekg2 nie założę bo to bez sensu, a tu prosty
program, tylko..

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net