Re: Prawie natywny klient jabbera ;)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 30 Jul 2006 - 14:44:33 MET DST

Ninik <ninik@dominik.kei.pl> napisał(a):

> "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo@gazeta.SKASUJ-TO.pl> nakombinował(a) coś
> takiego:

> A czego teraz używasz do gg? Nie będzie on lepszy niż to co masz?

EKG sportowany dla OS/2. Pod wzgledem stabilnosci bylby lepszy. Ale jabber to
miotanie sie miedzy awariami serwera jabbera i gadu-gadu, w skutek czego
czasami ciezko dojsc, czy twoja wiadomosc doszla ;) Glownie to jest elementem,
dla ktorego na raize bede siedzial na ekg.

Probowalem javu-javu, ale nie jest stabilny.

LWP