Re: Prawie natywny klient jabbera ;)

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 14:15:29 MET DST

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo.WYTNIJ@gazeta.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Sam na razie tylko uruchomilem, nie probowalem, bo nie lubie jabbera :)
> ftp://ftp.netlabs.org/pub/qt3/psi-0.10-os2-a1.zip

No właśnie się zastanawiałem jak ten jabberek działa? czy dobrze? Sam z
natury jednak korzystam przez ssh z ekg2 i taki zdalny dostęp mi
najbardziej odpowiada, czasy kiedy potrzebowałem u siebie klienta GG
bezpowrotnie minęły, już od dobrych kilku lat wolę mieć wszystko w jednym
miejscu, zwłaszcza, że ekg2 skupia w sobie kilka klientów (gg, jabber,
irc, szkoda tylko że nie icq, którego transport jabberowy chodzi według
mnie bardzo marnie).

> Zeby zadzialal, trzeba mie custawione cos w stylu:
>
> SET USER=LeWhoo
> SET HOME=G:\USER\LeWhoo
>
> Inaczej nic sie nie dzieje po odpaleniu.

Zmienne dawno ustawione, inaczej SSH i security/2 by się wkurzały :) Wiele
programów tego wymaga i to jest konieczne tak na prawdę znacznie
wcześniej.
Jak program się sprawuje ogólnie? jak z jego stabilnością? Konfiguracja
transportów i takich tam?

--
  _|  _       o     o |_    Dominik Chmaj :: gg:919564
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   http://www.dominik.chmaj.net