Re: Re: ERROR_bis

Autor: Leszek Kubrak <lesiok_at_infokub.com.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 07:02:44 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Not o chyba warto zglosic do SNAPa
>
> LWP

Problem jest stary jak świat i jest po stronie IBM-a.
IBM nigdy poważnie się do niego nie przyłożył, ponieważ wersja SMP była
dostępna tylko jako Warp Server, a tam dobra grafika nie miała większego
znaczenia. W tej chwili czasy się zmieniły. Ludzie z powodzeniem
uruchamiają jądro SMP na dwurdzeniowych AThlonach, ale IBM zakończył
wsparcie dla OS/2.

Leszek KUBRAK