Czy zreanimowac studenta?

Autor: Jacek Pietraszek <pmpietra_at_kinga.cyf-kr.edu.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 21:01:10 MET DST

Witam grupowiczow!

Mam pytanie: do roku 2001 w mojej pracowni na Politechnice
funkcjonowal serwer z zasobami OS/2 znany pod nazwa student.mech.pk.edu.pl
Pozniej zdazyl mu sie pad sprzetowy, a z braku funduszy reanimacja
zasluzonego trupa nie byla mozliwa. Obecnie, po pieciu latach pojawily
sie niejakie mizerne fundusze i jest szansa reanimacji.

Czy jest zainteresowanie zasobami OS/2 z tamtego okresu?
O ile pamiec mnie nie myli, bylo tego jakies 1,5 GB roznosci
w tym takich, ktore IBM pozniej zadolowal.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek